Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Val d"Isere
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JCM" data-source="post: 12887" data-attributes="member: 14197"><p>Stefan: Ferlin är skibum detta år. Han jobbar om de ber honom, vilket inte sker efter ett visst uppträde (eller tio) dagarna efter jag förflyttat mig från den sletna jevvla hålan. Även Hans-Dietrich som inledde förra året som hotellchef är på plats - som skibum. Men vägrar jobba. Dock finns Hans-Dietrichs efterträdare på plats som tog firmans ägare på orden "Vi gör Victor"s till Valdisease"s Café Opera" - vilket i sig var festligt redan när Kicki-Love uttryckte det hela för många utskällningsårsedan. Dessutom har "Chateau Ludmilla" fått en hel del energitillskott detta år så nybörjarpersonalen vet inte riktigt vilken fot de skall stoppa i syltburken.</p><p></p><p>Svarta Faran: vad gäller Dolly så har bossen där fått en sista varning från "högre ort" att han måste sluta umgås med brantåkarklanen a.k.a. fakirerna (nämnda ovan) - annars har han inget jobb. Exakt samma ultimatum som fick Hans-Dietrich att förra året ögonaböj slänga in handduken, rusa ut på andra sidan baren och drämma till. </p><p></p><p>Så snart finns ett jobb på Dolly ledigt. Vad är oddsen för att det blir jag som blir uppringd? Cirka -42 spansk skala är min gissning!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JCM, post: 12887, member: 14197"] Stefan: Ferlin är skibum detta år. Han jobbar om de ber honom, vilket inte sker efter ett visst uppträde (eller tio) dagarna efter jag förflyttat mig från den sletna jevvla hålan. Även Hans-Dietrich som inledde förra året som hotellchef är på plats - som skibum. Men vägrar jobba. Dock finns Hans-Dietrichs efterträdare på plats som tog firmans ägare på orden "Vi gör Victor"s till Valdisease"s Café Opera" - vilket i sig var festligt redan när Kicki-Love uttryckte det hela för många utskällningsårsedan. Dessutom har "Chateau Ludmilla" fått en hel del energitillskott detta år så nybörjarpersonalen vet inte riktigt vilken fot de skall stoppa i syltburken. Svarta Faran: vad gäller Dolly så har bossen där fått en sista varning från "högre ort" att han måste sluta umgås med brantåkarklanen a.k.a. fakirerna (nämnda ovan) - annars har han inget jobb. Exakt samma ultimatum som fick Hans-Dietrich att förra året ögonaböj slänga in handduken, rusa ut på andra sidan baren och drämma till. Så snart finns ett jobb på Dolly ledigt. Vad är oddsen för att det blir jag som blir uppringd? Cirka -42 spansk skala är min gissning! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Val d"Isere
Tillbaka
Topp