Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val d´isere
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blizzy" data-source="post: 214715" data-attributes="member: 53949"><p>Förra året va de på gränsen till att snön räckte..</p><p>innan 27 dec va de rätt uselt..</p><p>28 fortfarande kasst..</p><p>29 kom det typ 1,5m på en gång!!</p><p>och 30 kom de en skvätt o sen blev de fint väder..</p><p>sen höll sig snöläget alltid bra fram till maj.. för att sen komma 30cm (när alla trodde att sommaren va på ingång hehe)...</p><p>Så se till att ni tar me lite tur till Valdi i år så de har kommit ordentligt me snö till nyår.. </p><p>vill ju också ut o åka puder!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blizzy, post: 214715, member: 53949"] Förra året va de på gränsen till att snön räckte.. innan 27 dec va de rätt uselt.. 28 fortfarande kasst.. 29 kom det typ 1,5m på en gång!! och 30 kom de en skvätt o sen blev de fint väder.. sen höll sig snöläget alltid bra fram till maj.. för att sen komma 30cm (när alla trodde att sommaren va på ingång hehe)... Så se till att ni tar me lite tur till Valdi i år så de har kommit ordentligt me snö till nyår.. vill ju också ut o åka puder! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val d´isere
Tillbaka
Topp