Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val d`Isére
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lovisa_S" data-source="post: 51043" data-attributes="member: 30196"><p>Hej!</p><p></p><p>JAg var nere i Val d`Isere förra året och kan berätta att det är omöjligt att hitta en lägenhet för två. Om ni inte vill betala dubbelt vill säga...</p><p></p><p>Jag åkte ner sista november förra året, det var lite i senaste laget om ni vill ha ett bra jobb. Så åk ner i november, kom ihåg att det är svårare för killar att få jobb.</p><p></p><p>JAg vet inte vad ni vill jobba med men de flesta barer är engelska och ni måste ha ett brittiskt personnr. </p><p></p><p>MEn lycka till och vi kanske ses där nere...</p><p></p><p>Lovisa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lovisa_S, post: 51043, member: 30196"] Hej! JAg var nere i Val d`Isere förra året och kan berätta att det är omöjligt att hitta en lägenhet för två. Om ni inte vill betala dubbelt vill säga... Jag åkte ner sista november förra året, det var lite i senaste laget om ni vill ha ett bra jobb. Så åk ner i november, kom ihåg att det är svårare för killar att få jobb. JAg vet inte vad ni vill jobba med men de flesta barer är engelska och ni måste ha ett brittiskt personnr. MEn lycka till och vi kanske ses där nere... Lovisa [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val d`Isére
Tillbaka
Topp