Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val d`Isére
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snurr" data-source="post: 51044" data-attributes="member: 34211"><p>Hej ni tva. Ja det later ganska intressant. Vi ar tre svenskar och en canadensare som skall gora sasongen i Val D och vi letar oxa efter boende just nu. Vi ar redan i Frankrike nu och hade tankt att dra upp till Val D i helgen for att leta lagenhet, annars sa kontaktade alpservice mig idag och fragade om jag var intresserad av lagenet, de skulle nog aterkomma ned vad de hade. 6 pers ar val ganska bra oxa, kanske lite lattare att hitta boende. Ja om ni ar intresserade sa hor av er och vi hor av oss oxa nar vi vet lite mer.</p><p></p><p>Ha de/ Gabbi</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snurr, post: 51044, member: 34211"] Hej ni tva. Ja det later ganska intressant. Vi ar tre svenskar och en canadensare som skall gora sasongen i Val D och vi letar oxa efter boende just nu. Vi ar redan i Frankrike nu och hade tankt att dra upp till Val D i helgen for att leta lagenhet, annars sa kontaktade alpservice mig idag och fragade om jag var intresserad av lagenet, de skulle nog aterkomma ned vad de hade. 6 pers ar val ganska bra oxa, kanske lite lattare att hitta boende. Ja om ni ar intresserade sa hor av er och vi hor av oss oxa nar vi vet lite mer. Ha de/ Gabbi [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val d`Isére
Tillbaka
Topp