Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val d`Isére
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="catolino" data-source="post: 51045" data-attributes="member: 35060"><p>Hallu!</p><p>Skriver for att anmala mitt intresse till att dela en lagenhet i Val dIsere over sasongen! Sitter for tillfallet i annecy, frankrike. Bara nagon timme ifran val disere och snon! Ar har for att lara mig franska till sasongen men kanske framforallt praktisera lite i pisten saklart! </p><p>Om ni behover fylla ut ert sallskap for att underlatta lagenhet sokandet sa star jag till er tjanst! </p><p>Aker formodligen over och letar pa tu man hand snart, men det ar bra att veta ifall man har nagra stycken att okupera eventuella tomma sangplatser.</p><p>Vi kan val halla kontakten, om det evt. dyker upp nagot! Nar planerar ni att aka ner? </p><p>caroline</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="catolino, post: 51045, member: 35060"] Hallu! Skriver for att anmala mitt intresse till att dela en lagenhet i Val dIsere over sasongen! Sitter for tillfallet i annecy, frankrike. Bara nagon timme ifran val disere och snon! Ar har for att lara mig franska till sasongen men kanske framforallt praktisera lite i pisten saklart! Om ni behover fylla ut ert sallskap for att underlatta lagenhet sokandet sa star jag till er tjanst! Aker formodligen over och letar pa tu man hand snart, men det ar bra att veta ifall man har nagra stycken att okupera eventuella tomma sangplatser. Vi kan val halla kontakten, om det evt. dyker upp nagot! Nar planerar ni att aka ner? caroline [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val d`Isére
Tillbaka
Topp