Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val d`Isére
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skilars" data-source="post: 51046" data-attributes="member: 34741"><p>Hei Karl.Vi er to killar fra Norge som også sliter med å skaffe leilighet i Val d`isere i vinter. Det er nok noe du sier i, med at det helt klart vil være lønnsommere og lettere å skaffe leilighet til 4-6 pers. Så hvis du mot formodning skulle komme over en leilighet kan du regne med oss. Jeg skal også si ifra hvis vi er heldig å få tak i noget.</p><p>Min e-post er larspeter_m@hotmail.com</p><p></p><p>Hilsen Lars</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skilars, post: 51046, member: 34741"] Hei Karl.Vi er to killar fra Norge som også sliter med å skaffe leilighet i Val d`isere i vinter. Det er nok noe du sier i, med at det helt klart vil være lønnsommere og lettere å skaffe leilighet til 4-6 pers. Så hvis du mot formodning skulle komme over en leilighet kan du regne med oss. Jeg skal også si ifra hvis vi er heldig å få tak i noget. Min e-post er larspeter_m@hotmail.com Hilsen Lars [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val d`Isére
Tillbaka
Topp