Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val d`Isére
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="brotherman" data-source="post: 51047" data-attributes="member: 14948"><p>Tjena Karl! angående boende så skulle jag vilja säga att det inte borde bli några som helts problem att fixa.. jag har själv varit nere 2 säsonger. Första säsongen bokade vi iof bostad väldigt tidigt, men andra säsongen åkte jag och en kompis ner sent och fixade bostad nästan med detsamma.. Det finns en jävligt dryg engelskman som heter pierce som har ett par rum lite varstans i Valdisere. Om ni nu bestämmer er för att kontakta honom så skall ni vara förbereda på att han är en riktigt stor skit, men han har iaf kanske möjlighet att fixa er ett om inte permanent kanske tillfälligt boende. Pierce bor granne med Langley Travel´s hotell Grand Nord, dom flesta känner till honom det är bara till att fråga sig fram.. lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="brotherman, post: 51047, member: 14948"] Tjena Karl! angående boende så skulle jag vilja säga att det inte borde bli några som helts problem att fixa.. jag har själv varit nere 2 säsonger. Första säsongen bokade vi iof bostad väldigt tidigt, men andra säsongen åkte jag och en kompis ner sent och fixade bostad nästan med detsamma.. Det finns en jävligt dryg engelskman som heter pierce som har ett par rum lite varstans i Valdisere. Om ni nu bestämmer er för att kontakta honom så skall ni vara förbereda på att han är en riktigt stor skit, men han har iaf kanske möjlighet att fixa er ett om inte permanent kanske tillfälligt boende. Pierce bor granne med Langley Travel´s hotell Grand Nord, dom flesta känner till honom det är bara till att fråga sig fram.. lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val d`Isére
Tillbaka
Topp