Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val dI, stor och central vindsvåning att dela.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Louisevaldi" data-source="post: 602929" data-attributes="member: 101279"><p>Martin: </p><p>Kostnaden är 2200euro och gäller hela säsongen. Du flyttar in precis när du vill och flyttar när det passar dig=) </p><p></p><p>Jag nås på min mobil här nere, bara att ringa så kan vi tjöta mer och om du har några frågor eller vill veta mer om lägenheten.</p><p></p><p></p><p>Sanna:</p><p>Hej Sanna, är det 26 jan - 3 feb du tänkte eller? Vi har plats för dig då. Flyttar in ett par grabbar under de dagarna du är här. Bara att höra av dig till mig så kan vi snacka mer! Nås alltid på min mobil här nere, men går bra att maila också. </p><p></p><p>Ha de gött så länge!! </p><p></p><p></p><p>Mvh Louise Duberg +33 6 45 14 67 64 // louise@duberg.net</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Louisevaldi, post: 602929, member: 101279"] Martin: Kostnaden är 2200euro och gäller hela säsongen. Du flyttar in precis när du vill och flyttar när det passar dig=) Jag nås på min mobil här nere, bara att ringa så kan vi tjöta mer och om du har några frågor eller vill veta mer om lägenheten. Sanna: Hej Sanna, är det 26 jan - 3 feb du tänkte eller? Vi har plats för dig då. Flyttar in ett par grabbar under de dagarna du är här. Bara att höra av dig till mig så kan vi snacka mer! Nås alltid på min mobil här nere, men går bra att maila också. Ha de gött så länge!! Mvh Louise Duberg +33 6 45 14 67 64 // louise@duberg.net [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val dI, stor och central vindsvåning att dela.
Tillbaka
Topp