Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
val d'iser eller val thorens?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="najni" data-source="post: 408508" data-attributes="member: 75673"><p>ska åka ner den 10 feb och stanna till mitten av april. Väljer mellan val thorens eller val d'isere, vilket ska jag ta?</p><p></p><p>gillar mest röda backar, är ingen offpist åkare men vill testa, behöver ha ett jobb därnere och så skönt folk och fest.</p><p></p><p>tacksam för svar och gärna motiveringar<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>/nina</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="najni, post: 408508, member: 75673"] ska åka ner den 10 feb och stanna till mitten av april. Väljer mellan val thorens eller val d'isere, vilket ska jag ta? gillar mest röda backar, är ingen offpist åkare men vill testa, behöver ha ett jobb därnere och så skönt folk och fest. tacksam för svar och gärna motiveringar:) /nina [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
val d'iser eller val thorens?
Tillbaka
Topp