Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
val d'iser eller val thorens?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="afmelking" data-source="post: 408529" data-attributes="member: 81312"><p>Jag skulle själv lätt ha valt Val d'Isere. Val thorens har inte direkt några super backar enligt mig, mer kvantitet än kvalitet. Val d'Isere har redigt sköna och breda backar, med sjukt bra variation osså. Egentligen är åkningen ganska densamma i Val d'Isere och Val Thorens, den största skillnaden mellan dem e nog själva byn. Val thorens e en liten betong by, inte speciellt mycke affärer eller restauranger. Val dIsere är en väldigt charmig gammal by som e hyfsad i storlek. Fin fina restauranger må ja säga. Ja tror no att det e lättare att få jobb där, ja har ju ej nån erfarenhet av jobbsökning där men iaf, det finns fler butiker o sånt där.</p><p></p><p>Hade ja vart du så skulle ja nog valt Val D'isere. Mycket trevligare by och skönare åkning!</p><p>Fast detta e mellan dom två... för hade ja valt helt själv så skulle jag lätt ha valt Chamonix!!!! Grym åkning, både i, men framförallt utanför pisten!! Byn e dessutom fett mysig. Stort, mycke affärer och restauranger!!!!</p><p></p><p>Men de e ju ditt val...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="afmelking, post: 408529, member: 81312"] Jag skulle själv lätt ha valt Val d'Isere. Val thorens har inte direkt några super backar enligt mig, mer kvantitet än kvalitet. Val d'Isere har redigt sköna och breda backar, med sjukt bra variation osså. Egentligen är åkningen ganska densamma i Val d'Isere och Val Thorens, den största skillnaden mellan dem e nog själva byn. Val thorens e en liten betong by, inte speciellt mycke affärer eller restauranger. Val dIsere är en väldigt charmig gammal by som e hyfsad i storlek. Fin fina restauranger må ja säga. Ja tror no att det e lättare att få jobb där, ja har ju ej nån erfarenhet av jobbsökning där men iaf, det finns fler butiker o sånt där. Hade ja vart du så skulle ja nog valt Val D'isere. Mycket trevligare by och skönare åkning! Fast detta e mellan dom två... för hade ja valt helt själv så skulle jag lätt ha valt Chamonix!!!! Grym åkning, både i, men framförallt utanför pisten!! Byn e dessutom fett mysig. Stort, mycke affärer och restauranger!!!! Men de e ju ditt val... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
val d'iser eller val thorens?
Tillbaka
Topp