Val Disere 09/10 1-2 personer sökes till boende

Carlstedt

Ny medlem
Val Disere 09/10 1-2 personer sökes till boende
Tja

Jag vet att det redan finns en del trådar uppe om ämnet men eftersom att alla andra gör liknande trådar så gör jag det också.

Vi har ett boende mitt i val disee som är för 4 personer på 22 kvm. Lägenheten har diskmaskin, balkong i sydostlig riktning (perfekt eftermiddags/kvällssol) och 4 sängar.
Allt detta går på ca 160 kr per natt eller ca 22500 för hela säsongen, vi vill helst se att ni bor där under hela tiden eller iaf betalar för det. Vi ser gärna att man skulle kunna betala 25% under löningen som kommer.

Vi som redan är spikade för boendet är en kille och en tjej (vi är inte ett par så det blir inte massa puss, kel och löjliga bråk) samt en kille som kommer upp i början på januari och åker hem i slutet på mars, vi andra kommer ner i slutet av november och åker hem början av maj. Alla är 19 år och hyggliga skidåkare som verkligen brinner för skidåkningen och älskar att festa, alla är även väldigt sociala.
Därför står boendet ledigt för en person under hela säsongen samt ännu en person under december och maj.

Hör av er om intresse finns på 070 481 4444 eller vicke_90_3@hotmail.com (helst på mobilen)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp