Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
val d'isere 10/11
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bagge_87" data-source="post: 780851" data-attributes="member: 39265"><p>jag vet ifan om du lyckas isåfall vill jag veta hur :D jag hade max budget på 50 förra sessen å den landade på rätt exakt 65 :D</p><p></p><p>denna ska det uppgraderas rätt mkt så jag räkna med 80.... </p><p></p><p>beror på vilken nivå man lägger sig på men bygger rätt snabbt, spade sond rygga, om det inte redan finns sen kankse stegjärn isyxa(or) glaciärutrustning (finns la glaciär där eller ?) sen kanske ett par puder skidor om inte det redan finns, man får ut så mkt mer av åkningen iallfall enligt mig. </p><p></p><p>sen inser man att stället, vantar, pjäxor inte håller måttet man kan lägga hur mkt pengar som helst :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bagge_87, post: 780851, member: 39265"] jag vet ifan om du lyckas isåfall vill jag veta hur :D jag hade max budget på 50 förra sessen å den landade på rätt exakt 65 :D denna ska det uppgraderas rätt mkt så jag räkna med 80.... beror på vilken nivå man lägger sig på men bygger rätt snabbt, spade sond rygga, om det inte redan finns sen kankse stegjärn isyxa(or) glaciärutrustning (finns la glaciär där eller ?) sen kanske ett par puder skidor om inte det redan finns, man får ut så mkt mer av åkningen iallfall enligt mig. sen inser man att stället, vantar, pjäxor inte håller måttet man kan lägga hur mkt pengar som helst :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
val d'isere 10/11
Tillbaka
Topp