Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
val d'isere 10/11
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 65291" data-source="post: 806387"><p>Hejsan! Hampus heter jag! 19 år från Örebro (bosatt i Oslo) har inte heller några kompisar att göra säsong med! hugger mer än gärna en plats om ni har över! spelar ingen roll om jag bor med tjejer eller killar! bor jag med tjejer så, fine! bor jag med killar så får tjejerna komma till oss! Jag åker skidor och dricker öl, både och med bravur om jag får säga det själv!</p><p>är tillgänglig från nyår ungefär!</p><p></p><p>hur går de för er som skrivit tidigare? styr upp något eller?</p><p></p><p>cheers</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 65291, post: 806387"] Hejsan! Hampus heter jag! 19 år från Örebro (bosatt i Oslo) har inte heller några kompisar att göra säsong med! hugger mer än gärna en plats om ni har över! spelar ingen roll om jag bor med tjejer eller killar! bor jag med tjejer så, fine! bor jag med killar så får tjejerna komma till oss! Jag åker skidor och dricker öl, både och med bravur om jag får säga det själv! är tillgänglig från nyår ungefär! hur går de för er som skrivit tidigare? styr upp något eller? cheers [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
val d'isere 10/11
Tillbaka
Topp