Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val d'Isere, chaletgirls
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse" data-source="post: 231555"><p>JCM:</p><p></p><p>Anmäler min och min vapendragar Glisseurs tjänster här med. Är dessvärre av det manliga könet men det kanske inte gör nåt? Glisseur är en överdängar på att blanda drinkar, skriva fina texter, kan även fungera som underhållare med sån vid rätt alkoholintag. Jag är ganska duktig på matlagning, servera vin och att ta hand om det kvinnliga könet.</p><p></p><p>Boendet spelar ingen roll. Bara vi får ett liten egen vrå där i kan ta hand om oss ett par minuter varje dag så. Skidåkningen är inte heller av betydelse. Vi gör det mest för att kunna gå ut på kvällen och få följa med någon av det kvinnliga könet hem förhoppningsvis.</p><p></p><p>Sen skulle det framför allt vara en ÄRA att få jobba för den levande legenden JCM.</p><p></p><p>//Hasse</p><p></p><p>Ps. Glisseur är inte medveten om detta svar men tror han håller med mig om han nu inte skall bo kvar i Sveriges Vail. Är ett försök att rädda han från fördärvet Ds.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse, post: 231555"] JCM: Anmäler min och min vapendragar Glisseurs tjänster här med. Är dessvärre av det manliga könet men det kanske inte gör nåt? Glisseur är en överdängar på att blanda drinkar, skriva fina texter, kan även fungera som underhållare med sån vid rätt alkoholintag. Jag är ganska duktig på matlagning, servera vin och att ta hand om det kvinnliga könet. Boendet spelar ingen roll. Bara vi får ett liten egen vrå där i kan ta hand om oss ett par minuter varje dag så. Skidåkningen är inte heller av betydelse. Vi gör det mest för att kunna gå ut på kvällen och få följa med någon av det kvinnliga könet hem förhoppningsvis. Sen skulle det framför allt vara en ÄRA att få jobba för den levande legenden JCM. //Hasse Ps. Glisseur är inte medveten om detta svar men tror han håller med mig om han nu inte skall bo kvar i Sveriges Vail. Är ett försök att rädda han från fördärvet Ds. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val d'Isere, chaletgirls
Tillbaka
Topp