Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val d'Isere, chaletgirls
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ace_DG" data-source="post: 231577" data-attributes="member: 12483"><p>Uschäkta oss JCM att vi kör lite vid sidan om här....</p><p>Joru Leder, den pajen är en ren cover-up ...oklart för vad dock. T o m jag har haft den den något vanskliga äran att få bli invigd i denna ritual. Om jag inte minns fel fick jag en mörk blick tillbaka när jag nämnde vispgrädde i sammanhanget, uppenbraligen fel ord på fel ställe. Jag KUNDE ju inte VETA, kunde jag?! Ni hade nog bara TUR att no klarade er igenom! Märkte ni ingenting ...ALLS?</p><p></p><p>Ja tjena igen JCM! Beklagar avbrottet där!</p><p>Butler, eller?</p><p>I'll be there in a jiffy, SIR!</p><p>...but Sir, a gentleman should never discuss money!</p><p></p><p>Ahhhh,</p><p>Fredag på er önskar </p><p>/Ace DG</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ace_DG, post: 231577, member: 12483"] Uschäkta oss JCM att vi kör lite vid sidan om här.... Joru Leder, den pajen är en ren cover-up ...oklart för vad dock. T o m jag har haft den den något vanskliga äran att få bli invigd i denna ritual. Om jag inte minns fel fick jag en mörk blick tillbaka när jag nämnde vispgrädde i sammanhanget, uppenbraligen fel ord på fel ställe. Jag KUNDE ju inte VETA, kunde jag?! Ni hade nog bara TUR att no klarade er igenom! Märkte ni ingenting ...ALLS? Ja tjena igen JCM! Beklagar avbrottet där! Butler, eller? I'll be there in a jiffy, SIR! ...but Sir, a gentleman should never discuss money! Ahhhh, Fredag på er önskar /Ace DG [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val d'Isere, chaletgirls
Tillbaka
Topp