Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val d'Isere, chaletgirls
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Powdergirl" data-source="post: 231744" data-attributes="member: 10590"><p>Ingen jävel ska lägga sej i var jag blir chalet-girl!!</p><p></p><p>Bäste JCM! Jag är modell och jag ser fräsch ut, varför inte utnyttja det? Jag behöver ingen betalning. Jag gör det för min karriär och mina barns framtid så att vi kan ha det bra. Jag känner att jag har lyssnat för mycket på vad andra människor har sagt vad jag ska göra och inte göra. Men jag kan inte förneka den jag är...</p><p>Jag vet att det kommer att bli kalabalik, men jag skiter i vad andra tycker. Det sjuka är att jag får reaktioner på vad jag än gör.</p><p>Nu är jag verkligen vältränad och äter jättemycket och är noga med sömn och vitaminer.</p><p>Jag uppmanar inga unga tjejer att göra detta men jag är 32 år och vet hur branschen funkar. Och det är så det funkar utomlands.</p><p>Varför ska jag bara sitta hemma när jag har ett utseende som funkar att leva på?</p><p></p><p>Nej, nu lämnar jag musiken, TV, pokern, politiken, marknadschef, delägare, ja CV:t är långt och jag har erfarenhet från lite här och där.</p><p></p><p>Ta mej! Ta mej!</p><p>PUSS & KRAM Linda R</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Powdergirl, post: 231744, member: 10590"] Ingen jävel ska lägga sej i var jag blir chalet-girl!! Bäste JCM! Jag är modell och jag ser fräsch ut, varför inte utnyttja det? Jag behöver ingen betalning. Jag gör det för min karriär och mina barns framtid så att vi kan ha det bra. Jag känner att jag har lyssnat för mycket på vad andra människor har sagt vad jag ska göra och inte göra. Men jag kan inte förneka den jag är... Jag vet att det kommer att bli kalabalik, men jag skiter i vad andra tycker. Det sjuka är att jag får reaktioner på vad jag än gör. Nu är jag verkligen vältränad och äter jättemycket och är noga med sömn och vitaminer. Jag uppmanar inga unga tjejer att göra detta men jag är 32 år och vet hur branschen funkar. Och det är så det funkar utomlands. Varför ska jag bara sitta hemma när jag har ett utseende som funkar att leva på? Nej, nu lämnar jag musiken, TV, pokern, politiken, marknadschef, delägare, ja CV:t är långt och jag har erfarenhet från lite här och där. Ta mej! Ta mej! PUSS & KRAM Linda R [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val d'Isere, chaletgirls
Tillbaka
Topp