Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val d'Isere & La Daille
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 455539" data-attributes="member: 77701"><p>Håller på att gallra bland orterna jag & mina vänner har diskuterat att göra säsong i och har lite frågor om Val d'Isere.</p><p></p><p>Är det värt att bo i La Daille? Hur drygt är det att knata in till byn/ta bussen/missa bussen? Är det bättre att betala mer & bo inne i byn?</p><p></p><p>Får man rabatt på liftkortet om man jobbar x antal timmar eller har ett jobbkontrakt för hela säsongen?</p><p></p><p>& om någon behöver tre (eventuellt fyra) trevliga typer från västkusten att fylla ut en lägenhet med så är det bara att höra av sig ^^,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 455539, member: 77701"] Håller på att gallra bland orterna jag & mina vänner har diskuterat att göra säsong i och har lite frågor om Val d'Isere. Är det värt att bo i La Daille? Hur drygt är det att knata in till byn/ta bussen/missa bussen? Är det bättre att betala mer & bo inne i byn? Får man rabatt på liftkortet om man jobbar x antal timmar eller har ett jobbkontrakt för hela säsongen? & om någon behöver tre (eventuellt fyra) trevliga typer från västkusten att fylla ut en lägenhet med så är det bara att höra av sig ^^, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val d'Isere & La Daille
Tillbaka
Topp