Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val d'Isere & La Daille
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RickardmedlemCroy" data-source="post: 455542" data-attributes="member: 66362"><p>Bodde i la daille en vecka förra säsongen och det var helschysst, förutom att det inte va så mysig stämning som det är i val d'isere. Man tog alltid bussen när man skulle till d'isere o festa, men sen efter några öl var det inga problem att gå hem. Runt 1,5-2 km, lätt nerförsbacke hela vägen. Sköna me la daille är att man typ alltid har 50 m till liften vart man än bor <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p>Resten av frågorna har jag ingen koll på tyvärr.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RickardmedlemCroy, post: 455542, member: 66362"] Bodde i la daille en vecka förra säsongen och det var helschysst, förutom att det inte va så mysig stämning som det är i val d'isere. Man tog alltid bussen när man skulle till d'isere o festa, men sen efter några öl var det inga problem att gå hem. Runt 1,5-2 km, lätt nerförsbacke hela vägen. Sköna me la daille är att man typ alltid har 50 m till liften vart man än bor :) Resten av frågorna har jag ingen koll på tyvärr. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val d'Isere & La Daille
Tillbaka
Topp