Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val d'Isere & La Daille
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dahlstrand" data-source="post: 459860" data-attributes="member: 86711"><p>La Daille är en jävla förort till val d. inte värt. enda positiva med det är att det ligger närmare Tinges, om man tycker det är bra. Man får rabatt om du kan visa upp kontrakt för liftkontoret. Jag bodde i Val d. men jobba för langley.. så man bor piss, men om du kan välja, så välj val d helt klart. bussen går inte ofta på nätterna.. men å andra sidan ligger ju val d närmare folie duce <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dahlstrand, post: 459860, member: 86711"] La Daille är en jävla förort till val d. inte värt. enda positiva med det är att det ligger närmare Tinges, om man tycker det är bra. Man får rabatt om du kan visa upp kontrakt för liftkontoret. Jag bodde i Val d. men jobba för langley.. så man bor piss, men om du kan välja, så välj val d helt klart. bussen går inte ofta på nätterna.. men å andra sidan ligger ju val d närmare folie duce :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val d'Isere & La Daille
Tillbaka
Topp