Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val d'Isere v.2 med UCPA?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Grillo" data-source="post: 447054" data-attributes="member: 82137"><p>Jag har inte så mycket mot om nån bestämmer lite var jag ska vara och när, bara jag får bra skidåkning.</p><p>Fast jag har lite svårt att fatta när man åker och när man kommer hem.</p><p>I katalogen står det avresedag t.ex 25/1 som är en söndag och antal skiddagar 7.</p><p>Men om man läser lite runt i kring här så verkar det inte så, och om man ringer UCPA säger som att man åker på fredagen.</p><p></p><p>Nån som har åkt som kan förklara upplägget?</p><p></p><p>MVh Grillo</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Grillo, post: 447054, member: 82137"] Jag har inte så mycket mot om nån bestämmer lite var jag ska vara och när, bara jag får bra skidåkning. Fast jag har lite svårt att fatta när man åker och när man kommer hem. I katalogen står det avresedag t.ex 25/1 som är en söndag och antal skiddagar 7. Men om man läser lite runt i kring här så verkar det inte så, och om man ringer UCPA säger som att man åker på fredagen. Nån som har åkt som kan förklara upplägget? MVh Grillo [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val d'Isere v.2 med UCPA?
Tillbaka
Topp