Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val d’Isere v10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DaliWest" data-source="post: 1143853" data-attributes="member: 168029"><p>Hej, </p><p></p><p>Ett bra åk är en lång och varierad svart eller röd backe med fina vyer. (Gillar att fota) </p><p></p><p>Åker mest i pist men ska börja åka mer offpist igen i och med denna resa har jag tänkt mig. Drog gärna ut offpist när jag var i tonåren, men det är ju som sagt 20 år sedan nu, haha. Tiden går fort! </p><p></p><p>Långa svarta och röda åk i pist och bra enkla till medelsvåra offpistrepor känns som en vettig kombo under veckan. </p><p></p><p>Man kanske borde sikta på att ta en guidad tur någon dag? </p><p></p><p>Lägger mig i spannet Early Advanced till Advanced om man läser Inside Out Skiing’s Guide to Skiing Levels. </p><p></p><p>Jag kommer hyra skidor denna resa eftersom jag tänker köpa nya till nästa säsong. Tänker mig att det kan vara smidigt att prova olika sorter under veckan för att veta vilken typ som passar ens åkning bäst. Främst nyfiken på Völkl 90eight, Mantra, Salomon QST99 eller något helt annorlunda? </p><p></p><p>/DW</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DaliWest, post: 1143853, member: 168029"] Hej, Ett bra åk är en lång och varierad svart eller röd backe med fina vyer. (Gillar att fota) Åker mest i pist men ska börja åka mer offpist igen i och med denna resa har jag tänkt mig. Drog gärna ut offpist när jag var i tonåren, men det är ju som sagt 20 år sedan nu, haha. Tiden går fort! Långa svarta och röda åk i pist och bra enkla till medelsvåra offpistrepor känns som en vettig kombo under veckan. Man kanske borde sikta på att ta en guidad tur någon dag? Lägger mig i spannet Early Advanced till Advanced om man läser Inside Out Skiing’s Guide to Skiing Levels. Jag kommer hyra skidor denna resa eftersom jag tänker köpa nya till nästa säsong. Tänker mig att det kan vara smidigt att prova olika sorter under veckan för att veta vilken typ som passar ens åkning bäst. Främst nyfiken på Völkl 90eight, Mantra, Salomon QST99 eller något helt annorlunda? /DW [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val d’Isere v10
Tillbaka
Topp