Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
val d'isere v7-10: har lite plats över
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="najni" data-source="post: 411479" data-attributes="member: 75673"><p>jag är jätteintresserad men behöver info och svar snabbt om de går! </p><p>ville åka ner till val d'isere precis dessa veckor men hittade inget boende och betalar imorn för ett boende i verbier för v.7 och 8 bara iställer. kan jag få detta istället så tar jag de så gärna!! </p><p></p><p>jag är en trevlig och kul 20 år tjej från göteborg, åker skidor, + att jag har lite kontakt med en kille som är där nere och säsongar nu.</p><p></p><p>skulle vara jätte jättesnällt om du kan ringa mig nu ikväll eller imorn dag om jag kan vara aktuell! vad blir de för pris hur stor är den? </p><p></p><p>0705637543 eller mail klytfot@hotmail.com</p><p></p><p>Nina</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="najni, post: 411479, member: 75673"] jag är jätteintresserad men behöver info och svar snabbt om de går! ville åka ner till val d'isere precis dessa veckor men hittade inget boende och betalar imorn för ett boende i verbier för v.7 och 8 bara iställer. kan jag få detta istället så tar jag de så gärna!! jag är en trevlig och kul 20 år tjej från göteborg, åker skidor, + att jag har lite kontakt med en kille som är där nere och säsongar nu. skulle vara jätte jättesnällt om du kan ringa mig nu ikväll eller imorn dag om jag kan vara aktuell! vad blir de för pris hur stor är den? 0705637543 eller mail klytfot@hotmail.com Nina [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
val d'isere v7-10: har lite plats över
Tillbaka
Topp