Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
val d'isere v7 2013!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Norpans" data-source="post: 994945" data-attributes="member: 136923"><p>Hej Hej! Nu börjar det allt närma sig v7 och har förberett mig så mycket jag kan men har lite problem nu! </p><p></p><p>Vi är la 12st blandat med killar och tjejer som ska ner till tignes / val d'isere ! </p><p>Eftersom jag har aldrig varit där så undrar jag hur är skidåkningen? finns det lätta backar för de sämre? Har nämligen en i gänget som inte är bra på skidor i huvudtaget...</p><p>Vart ska man åka? </p><p>Hur funkar det med Tignes / val d'isere, ligger det nära varandra ? </p><p></p><p>Såklart jag åker iväg på denna resa för skidåkningen men när det finns så mycket roligt att göra på kvällarna så ska jag tusan inte missa detta heller! </p><p></p><p>Problemet är ju såklart att det är väl bara 2-3st som är 18 när vi är där nere.. </p><p>Vill gärna ha tips om hur man kommer in där nere! (så som vart man ska gå, mognare kläder? /ej fjortis kläder :P)</p><p>Hur hårda är vakterna på nattklubbarna? Kan man dra fram ett skitigt falsk-leg eller behöver man ett ordentligt? </p><p>Vad händer fall man åker fast / det ser att de är falsk-leg? </p><p>(hörde även att om man bara förfalskar datumet på ett leg dvs inte namn så blir det bara böter, gäller det i Frankrike med?) </p><p></p><p>Vill gärna ha en uptade från 2012 ! För verkar som de flesta säger "de kollar inte ens legget, kör på " och sen finns det de som säger " det blir hårdare och hårdare" Har det blivit hårdare?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Norpans, post: 994945, member: 136923"] Hej Hej! Nu börjar det allt närma sig v7 och har förberett mig så mycket jag kan men har lite problem nu! Vi är la 12st blandat med killar och tjejer som ska ner till tignes / val d'isere ! Eftersom jag har aldrig varit där så undrar jag hur är skidåkningen? finns det lätta backar för de sämre? Har nämligen en i gänget som inte är bra på skidor i huvudtaget... Vart ska man åka? Hur funkar det med Tignes / val d'isere, ligger det nära varandra ? Såklart jag åker iväg på denna resa för skidåkningen men när det finns så mycket roligt att göra på kvällarna så ska jag tusan inte missa detta heller! Problemet är ju såklart att det är väl bara 2-3st som är 18 när vi är där nere.. Vill gärna ha tips om hur man kommer in där nere! (så som vart man ska gå, mognare kläder? /ej fjortis kläder :P) Hur hårda är vakterna på nattklubbarna? Kan man dra fram ett skitigt falsk-leg eller behöver man ett ordentligt? Vad händer fall man åker fast / det ser att de är falsk-leg? (hörde även att om man bara förfalskar datumet på ett leg dvs inte namn så blir det bara böter, gäller det i Frankrike med?) Vill gärna ha en uptade från 2012 ! För verkar som de flesta säger "de kollar inte ens legget, kör på " och sen finns det de som säger " det blir hårdare och hårdare" Har det blivit hårdare? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
val d'isere v7 2013!
Tillbaka
Topp