Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val D'Isère
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="axmode" data-source="post: 230050" data-attributes="member: 36842"><p>Hej Hopp i hagen!</p><p></p><p>Undrar om nån som åker ner till Val D'isère riktigt tidigt i år och som har en plats i sin lägenhet över till helgen 9e till 12 dec. Själv bor jag i Paris och tänkte ta tåget upp med en polare men är inte riktigt i den ekonomiska situationen att hotell är att tänka på. </p><p></p><p>Hör av er till mig om det är så, kan hjälpa till att bygga hyllor på langleyhotell på kvällarna om det ger mig nånstans att sova.</p><p></p><p>Axel</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="axmode, post: 230050, member: 36842"] Hej Hopp i hagen! Undrar om nån som åker ner till Val D'isère riktigt tidigt i år och som har en plats i sin lägenhet över till helgen 9e till 12 dec. Själv bor jag i Paris och tänkte ta tåget upp med en polare men är inte riktigt i den ekonomiska situationen att hotell är att tänka på. Hör av er till mig om det är så, kan hjälpa till att bygga hyllor på langleyhotell på kvällarna om det ger mig nånstans att sova. Axel [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val D'Isère
Tillbaka
Topp