Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val T till D
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1033073" data-attributes="member: 83225"><p>Jag har själv bara kört bil emellan, vilket redan det tar sin lilla tid. Hur ni än gör behöver ni ta er ner till Moutiers för att vända. Saknar ni bil antar jag att det snabbaste är buss från Valto ner till Moutiers och sen därifrån tåg till Bourg Saint Maurice och sen buss därifrån upp till Valdi. Möjligt att det också finns bussar som går direkt från Moutiers till Valdi men de lär inte vara snabba. Det är klart görbart men inget jag skulle rekommendera över dan bara. Känns som att man får vara extremt morgonpigg i så fall eller inte vilja hinna åka så mycket</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1033073, member: 83225"] Jag har själv bara kört bil emellan, vilket redan det tar sin lilla tid. Hur ni än gör behöver ni ta er ner till Moutiers för att vända. Saknar ni bil antar jag att det snabbaste är buss från Valto ner till Moutiers och sen därifrån tåg till Bourg Saint Maurice och sen buss därifrån upp till Valdi. Möjligt att det också finns bussar som går direkt från Moutiers till Valdi men de lär inte vara snabba. Det är klart görbart men inget jag skulle rekommendera över dan bara. Känns som att man får vara extremt morgonpigg i så fall eller inte vilja hinna åka så mycket [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val T till D
Tillbaka
Topp