Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val Thorens 2016 med Rollin'snow
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dafreppo" data-source="post: 1062197" data-attributes="member: 144975"><p>Åkte med dem før nått år sen. Om ni bara bokar før 2 så lær ni ju kunna få før 2? Nær jag åkte med några polare så fick jag å ena polarn sova med 2 tjejer i 1 fyra personers rum... ehehe.. var dock en soffa i ett "vardagsrum" jag sov i. </p><p></p><p>men då var det lite krångel også. Var egentligen meningen att en till skulle komma med. Men då han beställde sina biljätter så boka han fel vecka. Sen avbeställde han den veckan og boka sedan in rätt vecka. Men när han betala in så blev den första som var avbokad betald istället för den som var bokad. Resultatet blev att han inte fick följa med då han inte hade betalat för sin rätta vecka och upptäcktes för sent för att kunna få pengarna tillbaka</p><p>Så kanske därför vi fick sova som vi gjorde..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dafreppo, post: 1062197, member: 144975"] Åkte med dem før nått år sen. Om ni bara bokar før 2 så lær ni ju kunna få før 2? Nær jag åkte med några polare så fick jag å ena polarn sova med 2 tjejer i 1 fyra personers rum... ehehe.. var dock en soffa i ett "vardagsrum" jag sov i. men då var det lite krångel også. Var egentligen meningen att en till skulle komma med. Men då han beställde sina biljätter så boka han fel vecka. Sen avbeställde han den veckan og boka sedan in rätt vecka. Men när han betala in så blev den första som var avbokad betald istället för den som var bokad. Resultatet blev att han inte fick följa med då han inte hade betalat för sin rätta vecka och upptäcktes för sent för att kunna få pengarna tillbaka Så kanske därför vi fick sova som vi gjorde.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val Thorens 2016 med Rollin'snow
Tillbaka
Topp