Val Thorens el. Val D`Isere

sinister

Ny medlem
Val Thorens el. Val D`Isere
Tjena!
Vem vill följa med mig till Val Thorens el. Val D`Isere i slutet av november?
Har inget jobb, inget boende och inget sällskap.
Vem hjälper mig? =)

/Erik
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp