Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val Thorens eller Chamonix, 2019-12-28 till 2020-04-04
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MP1" data-source="post: 1147238" data-attributes="member: 158146"><p>Jag tror att om du sitter still i båten ett tag kommer du hitta billigare boenden. Jag tror inte att det är snabba puckar som gäller. </p><p></p><p>Har inte hyrt säsong i Frankrike (men har polare som hyr eller ha har hyrt året runt i Cham och de betalar inte i närheten så mycket) och tänker man rent logiskt vad en lägenhet kostar att köpa i Cham, vad de behöver för intäkt för att täcka ränta, riskpremie etc känns det dyrt. Som attan dyrt. Eller räknar från andra hållet, vad behöver en säsongare tjäna på en skidhyra, restaurang etc för att täcka hyran? Eftersom de drar in lika mycket eller mer sommartid då den riktiga högsäsongen är. Kan man tänka sig undvika trängseln vid nyår blir de som ovan nämnts billigare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MP1, post: 1147238, member: 158146"] Jag tror att om du sitter still i båten ett tag kommer du hitta billigare boenden. Jag tror inte att det är snabba puckar som gäller. Har inte hyrt säsong i Frankrike (men har polare som hyr eller ha har hyrt året runt i Cham och de betalar inte i närheten så mycket) och tänker man rent logiskt vad en lägenhet kostar att köpa i Cham, vad de behöver för intäkt för att täcka ränta, riskpremie etc känns det dyrt. Som attan dyrt. Eller räknar från andra hållet, vad behöver en säsongare tjäna på en skidhyra, restaurang etc för att täcka hyran? Eftersom de drar in lika mycket eller mer sommartid då den riktiga högsäsongen är. Kan man tänka sig undvika trängseln vid nyår blir de som ovan nämnts billigare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val Thorens eller Chamonix, 2019-12-28 till 2020-04-04
Tillbaka
Topp