Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val Thorens eller Val Diseré???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tele_Marker_Annonymous" data-source="post: 6780" data-attributes="member: 14004"><p>Var i Val Thorens (3 Vallees) for 2 mnd i vinter.</p><p>Masser av fin kjøring, men ikkje like vilt som i Cham.</p><p>Fant urørt pudder 14 dager etter snøfall...</p><p>Fine løyper og bra med offpiste - særleg om ein er interresert i å gå litt for å finne den...</p><p>VT er ein kostbar plass.... typisk turiststed, med typiske priser på leiligheter og mat. Parkering av bil koster fra 900 FRF/sesong, men då må du skaffe dokumentasjon på at du eiger leilighet eller jobber på plassen - det siste burde ikkje vare vanskleg (tok meg ca 30 min...).</p><p></p><p>Nermaste "by" er Moutiers - 60 min med bil på ein normal dag (2t + på lørdag). Der nede er priser på mat etc. normale, dvs ca 1/2 av prisen i VT.</p><p></p><p>Alternativt kan ein bo i Meribell..... 20-30 min fra Moutiers, eller i Moutiers og kjøre til skianlegget. Leilighet i Moutiers kan skaffes fra 3000 FRF/mnd... mens det i VT/Meribell etc. fort koster 10000+ per mnd.</p><p></p><p>Kan og anbefale Serre Chevalier....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tele_Marker_Annonymous, post: 6780, member: 14004"] Var i Val Thorens (3 Vallees) for 2 mnd i vinter. Masser av fin kjøring, men ikkje like vilt som i Cham. Fant urørt pudder 14 dager etter snøfall... Fine løyper og bra med offpiste - særleg om ein er interresert i å gå litt for å finne den... VT er ein kostbar plass.... typisk turiststed, med typiske priser på leiligheter og mat. Parkering av bil koster fra 900 FRF/sesong, men då må du skaffe dokumentasjon på at du eiger leilighet eller jobber på plassen - det siste burde ikkje vare vanskleg (tok meg ca 30 min...). Nermaste "by" er Moutiers - 60 min med bil på ein normal dag (2t + på lørdag). Der nede er priser på mat etc. normale, dvs ca 1/2 av prisen i VT. Alternativt kan ein bo i Meribell..... 20-30 min fra Moutiers, eller i Moutiers og kjøre til skianlegget. Leilighet i Moutiers kan skaffes fra 3000 FRF/mnd... mens det i VT/Meribell etc. fort koster 10000+ per mnd. Kan og anbefale Serre Chevalier.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val Thorens eller Val Diseré???
Tillbaka
Topp