Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val Thorens - Ge oss tips!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1094624" data-attributes="member: 77701"><p>Veckor med mycket fest: 3-6 (universitetsstudenter), 7-9 (gymnasiekids) samt Dutchweek (tror det är sista veckan i april eller första i maj, det varierar..). Men det är sällan stillsamt, även om sportloven blivit lugnare på senare år (byn försöker omprofilera sig lite känns det som)..</p><p></p><p>Veckor med bra skidåkning: Det beror på vädret, och efter tokstormarna vi haft på sistone törs jag inte gissa överhuvudtaget. Men är ni ute efter solsken så är mars generellt bättre än januari, och liftköerna är längst i februari. I år har Paris sportlov vecka 8+9, så slutet på februari lär vara absolut sämst sett till trängsel..</p><p></p><p>Kostnader för veckisar har jag dålig koll på, men ett sexdagars 3 Vallées-liftkort kostar 300 euro (285 om man köper tre eller fler på samma gång).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1094624, member: 77701"] Veckor med mycket fest: 3-6 (universitetsstudenter), 7-9 (gymnasiekids) samt Dutchweek (tror det är sista veckan i april eller första i maj, det varierar..). Men det är sällan stillsamt, även om sportloven blivit lugnare på senare år (byn försöker omprofilera sig lite känns det som).. Veckor med bra skidåkning: Det beror på vädret, och efter tokstormarna vi haft på sistone törs jag inte gissa överhuvudtaget. Men är ni ute efter solsken så är mars generellt bättre än januari, och liftköerna är längst i februari. I år har Paris sportlov vecka 8+9, så slutet på februari lär vara absolut sämst sett till trängsel.. Kostnader för veckisar har jag dålig koll på, men ett sexdagars 3 Vallées-liftkort kostar 300 euro (285 om man köper tre eller fler på samma gång). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val Thorens - Ge oss tips!
Tillbaka
Topp