Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val Thorens, Häng Me!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 483965" data-attributes="member: 77701"><p>Tjena!</p><p></p><p>Ang. jobb kan du alltid kolla på Kinabalu i Galerie Peclet, en liten restaurang med malaysiskt & franskt käk, jag jobbade som diskare/kökshjälp där förra året och det var helt okej. Fyra kvällar i veckan mellan 6 och typ midnatt så man får mycket tid till att åka skidor. Ska till Val d'Isere i år, annars hade jag nog jobbat där igen.</p><p></p><p>Boende har jag inga jättetips på, jag fixade mitt via Alpservice, och det funkade bra, lite dyrt dock, men man slipper ju letandet.</p><p></p><p>Lycka till/ Hedda</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 483965, member: 77701"] Tjena! Ang. jobb kan du alltid kolla på Kinabalu i Galerie Peclet, en liten restaurang med malaysiskt & franskt käk, jag jobbade som diskare/kökshjälp där förra året och det var helt okej. Fyra kvällar i veckan mellan 6 och typ midnatt så man får mycket tid till att åka skidor. Ska till Val d'Isere i år, annars hade jag nog jobbat där igen. Boende har jag inga jättetips på, jag fixade mitt via Alpservice, och det funkade bra, lite dyrt dock, men man slipper ju letandet. Lycka till/ Hedda [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val Thorens, Häng Me!
Tillbaka
Topp