Val Thorens - John's

BadBollen

Ny medlem
Val Thorens - John's
Tjena! jag skall till Val Thorens på sportlovet och läste i "åka skidor" om att det fanns ett ställe som hette john's, där man kunde hämta middag varje dag för 35 euro i veckan.. Skulle kolla om någon har sett detta eller till och med gjort detta? och om någon vet vart i val thorens John's ligger?

Val Thorens - John's
Jag jobbade på John's förra säsongen, och det var den maten som var vår personalmat. Det är väl inte så att det bäddar för en kulinarisk orgasm, men ändå helt ok för pengarna, samt att man slipper allt jobb. Det är värt pengarna bara för att slippa disken! John's ligger uppe i byn vid Tango..

Val Thorens - John's
det finns väl två john's? ett svenskt och ett amerikanst? man kan köpa en hamburgare på 650gram på dne amerikanska har jag för mig

Val Thorens - John's
Ollee sa:
Jag jobbade på John's förra säsongen, och det var den maten som var vår personalmat. Det är väl inte så att det bäddar för en kulinarisk orgasm, men ändå helt ok för pengarna, samt att man slipper allt jobb. Det är värt pengarna bara för att slippa disken! John's ligger uppe i byn vid Tango..
Hur går allt till då? Går man in första dan man kommer dit och beställer "veckopaketet"? Eller?

Val Thorens - John's
det stod att man skulle ringa och boka om man ville ha det.. men sen vet jag inte. Någon som vet om det finns någon speciell tid man måste hämta maten eller?

Olle - om det finns två, vilket är det som har erbjudandet? och är det det stället som ligger vid Tango?

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp