Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val Thorens / les tres vallées
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="annasthlm" data-source="post: 278574" data-attributes="member: 72509"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag och fem killar ska till val thorens i morgon och va där v 8 jag åker inte skidor så ska roa mig med annat så jag undrar om ni har mågra roliga tips om saker som e kul att göra där och gärna om ni har något tips på bra after ski ställen och uteställen skulle va super. Eller några andra roliga tips. Något bra offpist ställe till dom andra kanske. Och jag hoppas det finns fler kul tjejer i val thorens så jag kan träffa lite andra också.</p><p>Hoppas ni hör av er!</p><p>Ha det bra!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="annasthlm, post: 278574, member: 72509"] Hej! Jag och fem killar ska till val thorens i morgon och va där v 8 jag åker inte skidor så ska roa mig med annat så jag undrar om ni har mågra roliga tips om saker som e kul att göra där och gärna om ni har något tips på bra after ski ställen och uteställen skulle va super. Eller några andra roliga tips. Något bra offpist ställe till dom andra kanske. Och jag hoppas det finns fler kul tjejer i val thorens så jag kan träffa lite andra också. Hoppas ni hör av er! Ha det bra! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val Thorens / les tres vallées
Tillbaka
Topp