Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val Thorens Liftsystem!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TexMurphy" data-source="post: 409151" data-attributes="member: 73781"><p>Är man ändå i VT så kan man väl lika gärna åka bort till Meribell och Courchevel.</p><p></p><p>Det som är bra med stora system är att man kan åka på utflyckt och röra sig över flera berg vilket är lite roligt.</p><p></p><p>Åkningen.. tja den är väl varken bättre eller sämre i dom andra orterna. </p><p></p><p>Dock så är VT väldigt högt och över trädgränsen vilket gör att det kan vara annat väder där än i Meribell. Är det dimma i VT så är det värdelöst då vill du verkligen ner i Meribell som har skogar som kan ge dig lite referens punkter. </p><p></p><p>Vet inte hur det är nu för tiden men skogarna var sjukt täta när jag var där för en 10 år sen och då var de inte någon höjdare att åka i. Så du behöver inte ta det stora kortet för den sakens skull.</p><p></p><p>Tex.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TexMurphy, post: 409151, member: 73781"] Är man ändå i VT så kan man väl lika gärna åka bort till Meribell och Courchevel. Det som är bra med stora system är att man kan åka på utflyckt och röra sig över flera berg vilket är lite roligt. Åkningen.. tja den är väl varken bättre eller sämre i dom andra orterna. Dock så är VT väldigt högt och över trädgränsen vilket gör att det kan vara annat väder där än i Meribell. Är det dimma i VT så är det värdelöst då vill du verkligen ner i Meribell som har skogar som kan ge dig lite referens punkter. Vet inte hur det är nu för tiden men skogarna var sjukt täta när jag var där för en 10 år sen och då var de inte någon höjdare att åka i. Så du behöver inte ta det stora kortet för den sakens skull. Tex. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val Thorens Liftsystem!
Tillbaka
Topp