Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val Thorens Liftsystem!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pvp" data-source="post: 409346" data-attributes="member: 76516"><p>Har varit i VT två gånger, första gången med liftkort till alla tre dalar andra gången bara till VT.</p><p>Åkningen är vassast i VT, och där finns så det räcker. Jag åker mest brant och ingen park och kände mig aldrig uttråkat i VT. </p><p>Däremot rekomenderar jag starkt att vid bra väder köpa dagskort till de tre dalarna och göra utflykt antingen hela vägen bort eller stanna någonstans om du gillar någon speciell del. Vet inte om hotellet men Langleys afterski på Tango var stans bästa båda gångerna, och då var det 10 år mellan.</p><p>Good Luck!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pvp, post: 409346, member: 76516"] Har varit i VT två gånger, första gången med liftkort till alla tre dalar andra gången bara till VT. Åkningen är vassast i VT, och där finns så det räcker. Jag åker mest brant och ingen park och kände mig aldrig uttråkat i VT. Däremot rekomenderar jag starkt att vid bra väder köpa dagskort till de tre dalarna och göra utflykt antingen hela vägen bort eller stanna någonstans om du gillar någon speciell del. Vet inte om hotellet men Langleys afterski på Tango var stans bästa båda gångerna, och då var det 10 år mellan. Good Luck! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val Thorens Liftsystem!
Tillbaka
Topp