Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val Thorens Liftsystem!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jaay-Bone" data-source="post: 410171" data-attributes="member: 38004"><p>Hej! Kom hem från Val T idag, och måste nog säga att jag tyckte åkningen var bäst i den dalen. Men jag skulle inte tveka att uppgradera liftkortet då det är både bra åkning och mäktig miljö i de andra dalarna.</p><p>Bäst afterski på tango, bäst musik och fest på Underground. Goaste hamburgare på Johns, schysst kebab på kebabstället nere vid Les Olympiades, bäst Pizza på Val Burger (akta dig för ansjovispizza).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jaay-Bone, post: 410171, member: 38004"] Hej! Kom hem från Val T idag, och måste nog säga att jag tyckte åkningen var bäst i den dalen. Men jag skulle inte tveka att uppgradera liftkortet då det är både bra åkning och mäktig miljö i de andra dalarna. Bäst afterski på tango, bäst musik och fest på Underground. Goaste hamburgare på Johns, schysst kebab på kebabstället nere vid Les Olympiades, bäst Pizza på Val Burger (akta dig för ansjovispizza). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val Thorens Liftsystem!
Tillbaka
Topp