Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val Thorens Mars-Maj
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lovefortheblind" data-source="post: 857128" data-attributes="member: 121343"><p>Hej vintervänner.</p><p></p><p>Jag har fått möjligheten att säga upp mig och få årsbonus och semseterersättning i slutet av februari så jag köper mig en bil och gasar ner till Val Thorens.</p><p></p><p>Det jag nu söker är:</p><p></p><p>Boende Prio 1</p><p>Jobb Prio 2</p><p>Medresenärer Prio 1 :P</p><p></p><p>Det vore kul om nån har möjlighet att göra samma sak och känner för att dela denna resa med en ny skibumkompis.</p><p>Jag står för bil. Du/ni står för ny vänskap</p><p>Jag är helt grön på att åka till alperna och letar efter alla tips jag kan få vad gäller boende, jobb och övrig bra info.</p><p></p><p>Jag vet att jag är sent ute men det skiter jag i och drar ner kör järnet tills dom inte vill ha mig längre :P</p><p></p><p>Tar gladeligen emot alla tips, länkar, mailadresser och telefonnummer jag kan få :D:D:D</p><p></p><p>Vi hörs hoppas jag för det blir grymt</p><p></p><p>Läääääääängtar fett hehe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lovefortheblind, post: 857128, member: 121343"] Hej vintervänner. Jag har fått möjligheten att säga upp mig och få årsbonus och semseterersättning i slutet av februari så jag köper mig en bil och gasar ner till Val Thorens. Det jag nu söker är: Boende Prio 1 Jobb Prio 2 Medresenärer Prio 1 :P Det vore kul om nån har möjlighet att göra samma sak och känner för att dela denna resa med en ny skibumkompis. Jag står för bil. Du/ni står för ny vänskap Jag är helt grön på att åka till alperna och letar efter alla tips jag kan få vad gäller boende, jobb och övrig bra info. Jag vet att jag är sent ute men det skiter jag i och drar ner kör järnet tills dom inte vill ha mig längre :P Tar gladeligen emot alla tips, länkar, mailadresser och telefonnummer jag kan få :D:D:D Vi hörs hoppas jag för det blir grymt Läääääääängtar fett hehe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val Thorens Mars-Maj
Tillbaka
Topp