Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val Thorens säsong 21/22!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Isabelle Ahlstrand" data-source="post: 1239701" data-attributes="member: 178559"><p>Hej Sara, så kul!! Detta blir min första säsong så är verkligen också helt förvirrad. Tänkte först hitta ett gäng så att ett boende löser sig. Tänker att jag löser jobb på plats. Jag har faktiskt fått ihop några stycken som är intresserade över en säsong i Val Thorens 21/22. Vi håller på att diskutera boende just nu. Du får gärna joina om du vill! Adda mig på Facebook så bjuder jag in dig i vår gruppchatt i så fall. Isabelle Ahlstrand, har samma profilbild som här <3</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Isabelle Ahlstrand, post: 1239701, member: 178559"] Hej Sara, så kul!! Detta blir min första säsong så är verkligen också helt förvirrad. Tänkte först hitta ett gäng så att ett boende löser sig. Tänker att jag löser jobb på plats. Jag har faktiskt fått ihop några stycken som är intresserade över en säsong i Val Thorens 21/22. Vi håller på att diskutera boende just nu. Du får gärna joina om du vill! Adda mig på Facebook så bjuder jag in dig i vår gruppchatt i så fall. Isabelle Ahlstrand, har samma profilbild som här <3 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val Thorens säsong 21/22!
Tillbaka
Topp