Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val Thorens säsongen 2020-2021
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PER-VT" data-source="post: 1204810" data-attributes="member: 163407"><p>Hello!</p><p>Vilka kommer till Val Thorens i vinter?</p><p></p><p>Vintern 2020-2021 kommer bli helt magisk! Med tanke på allt som händer i världen så kommer det ej resas lika mycket som vanligt = färre turister. Perfekt för oss som vill åka mycket, men såklart inte lika kul för de som vill festa.</p><p></p><p>Själv kommer jag och familj vara i Val Thorens december - februari med fullt fokus på att åka, boende är fixat.</p><p></p><p>Jag har även en lägenhet i Val Thorens för 6 personer som endast hyrs ut hela säsongen. Om skidorten inte öppnas så får man full återbetalning, skulle Val Thorens stänga under säsongen så får man återbetalning för de dagar som återstår. Kan även fixa andra storlekar på lägenheter.</p><p></p><p>//PER</p><p></p><p>Maila gärna på <a href="mailto:per.mann.selander@gmail.com">per.mann.selander@gmail.com</a> om ni behöver hjälp med boende.</p><p></p><p>[ATTACH=full]3916[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PER-VT, post: 1204810, member: 163407"] Hello! Vilka kommer till Val Thorens i vinter? Vintern 2020-2021 kommer bli helt magisk! Med tanke på allt som händer i världen så kommer det ej resas lika mycket som vanligt = färre turister. Perfekt för oss som vill åka mycket, men såklart inte lika kul för de som vill festa. Själv kommer jag och familj vara i Val Thorens december - februari med fullt fokus på att åka, boende är fixat. Jag har även en lägenhet i Val Thorens för 6 personer som endast hyrs ut hela säsongen. Om skidorten inte öppnas så får man full återbetalning, skulle Val Thorens stänga under säsongen så får man återbetalning för de dagar som återstår. Kan även fixa andra storlekar på lägenheter. //PER Maila gärna på [EMAIL]per.mann.selander@gmail.com[/EMAIL] om ni behöver hjälp med boende. [ATTACH type="full" alt="IMG_2193.JPG"]3916[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val Thorens säsongen 2020-2021
Tillbaka
Topp