Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val Thorens tips?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="carl_d" data-source="post: 456501" data-attributes="member: 45597"><p>som afterski är ju tango givet. malaysia var jag bara inne på en snabbis, man ville ju vara utvilad för att åka skidor. och snö till de finns de ju, de ligger ju väldans högt så bara de komer in nederbörd ska de nog snöa. kan säga att jag hade väldigt kul under veckan jag var där och de finns otroligt varierad åkning i de tre dalarna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="carl_d, post: 456501, member: 45597"] som afterski är ju tango givet. malaysia var jag bara inne på en snabbis, man ville ju vara utvilad för att åka skidor. och snö till de finns de ju, de ligger ju väldans högt så bara de komer in nederbörd ska de nog snöa. kan säga att jag hade väldigt kul under veckan jag var där och de finns otroligt varierad åkning i de tre dalarna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val Thorens tips?
Tillbaka
Topp