Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val Thorens v11
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mandreasson" data-source="post: 106986" data-attributes="member: 35457"><p>SOrry att jag inte svarat tidigare, vart en massa att göra.</p><p></p><p>Var där v6 förra säsongen och hade en helt grymt vecka. Finns en del riktigt sköna offpistrepor att köra vid nysnö. De är dock ganska lätta att komma till så man får vara tidig om man skall få lägga första svängarna.</p><p></p><p>Annars är de väl som de flesta andra franksa skidorter. Har iofs ingen jätteerfarenhet av andra men byn är tyvärr lite mindre mysig än Val d isére. Men de finns ju öl i barerna där me.</p><p></p><p>Bästa afterskin är lätt Tango. Bra röj!</p><p></p><p>Vem vet vi kanske syns</p><p></p><p>HA de</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mandreasson, post: 106986, member: 35457"] SOrry att jag inte svarat tidigare, vart en massa att göra. Var där v6 förra säsongen och hade en helt grymt vecka. Finns en del riktigt sköna offpistrepor att köra vid nysnö. De är dock ganska lätta att komma till så man får vara tidig om man skall få lägga första svängarna. Annars är de väl som de flesta andra franksa skidorter. Har iofs ingen jätteerfarenhet av andra men byn är tyvärr lite mindre mysig än Val d isére. Men de finns ju öl i barerna där me. Bästa afterskin är lätt Tango. Bra röj! Vem vet vi kanske syns HA de [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val Thorens v11
Tillbaka
Topp