Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val Thorens vecka 17?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tony_M" data-source="post: 122242" data-attributes="member: 39491"><p>Var i Val D 9-16 April i år. Slaskåkning på lägre höjder (vilket jag hatar). Bra lite längre upp (2500m+). Kvällen innan vi åkte hem kom det ett hyffsat dump (det snöade hela natten, skulle tippa på en 4-5 dm). Synd att man inte åkte en vecka senare :o). Har man tur kan få riktigt bra åkning sent på säsongen. Har man otur som jag hade så töar det när man kommer för att börja snöa när man åker hem...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tony_M, post: 122242, member: 39491"] Var i Val D 9-16 April i år. Slaskåkning på lägre höjder (vilket jag hatar). Bra lite längre upp (2500m+). Kvällen innan vi åkte hem kom det ett hyffsat dump (det snöade hela natten, skulle tippa på en 4-5 dm). Synd att man inte åkte en vecka senare :o). Har man tur kan få riktigt bra åkning sent på säsongen. Har man otur som jag hade så töar det när man kommer för att börja snöa när man åker hem... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val Thorens vecka 17?
Tillbaka
Topp