Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val Thorens vs. Serre Chevalier
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FatJoe" data-source="post: 51322" data-attributes="member: 30163"><p>Hej! När det gäller UCPA så kan jag starkt rekommendera att åka med dom. Var i Chamonix v 8 2002 och det var hur bra som helst. Off-pist varje dag och tillgång till guide hela tiden. Jag kände att jag utvecklades mycket som åkare då guiden tog med en på utmanande och nya åk hela tiden. Iofs hade vi tur med snön och fick puder nästan hela veckan.</p><p></p><p>Just nu är det säsong som gäller men nästa gång jag tänker åka en vecka eller två så är det helt klart UCPA som gäller. </p><p></p><p>Hade gott och hoppas att du får en trevlig resa!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FatJoe, post: 51322, member: 30163"] Hej! När det gäller UCPA så kan jag starkt rekommendera att åka med dom. Var i Chamonix v 8 2002 och det var hur bra som helst. Off-pist varje dag och tillgång till guide hela tiden. Jag kände att jag utvecklades mycket som åkare då guiden tog med en på utmanande och nya åk hela tiden. Iofs hade vi tur med snön och fick puder nästan hela veckan. Just nu är det säsong som gäller men nästa gång jag tänker åka en vecka eller två så är det helt klart UCPA som gäller. Hade gott och hoppas att du får en trevlig resa! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val Thorens vs. Serre Chevalier
Tillbaka
Topp