Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val thorens
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JensK" data-source="post: 63684" data-attributes="member: 37892"><p>Jag var i val thorens 2003 och du ska ha med dig ett leg. Inte bara pass för de kan behöva ta det som pant om du hyr skidor och ej har ett kontokort att dra. Tango heter ett ställe där man förfestar med "alla" svenskar som är där nästan, 7dDär kan man ha mycket kul men det stänger kl 24. Efter det finns det bl a Underground som är FULLSMOCKAT varje kväll och där tar de leg. Det finns många andra ställen bara man tar en kort promenad i kylan.</p><p></p><p>Tyvärr var en del av de bra ställena abbonerade av danskar när vi var där. Annars finns det olika områden i byn som är uppdelade efter var fransmänn, svenskar, danskar m.m. går ut. Men ta bestämmt med dig ett leg!</p><p></p><p>Hoppas det var någon hjälp</p><p></p><p>/Jens</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JensK, post: 63684, member: 37892"] Jag var i val thorens 2003 och du ska ha med dig ett leg. Inte bara pass för de kan behöva ta det som pant om du hyr skidor och ej har ett kontokort att dra. Tango heter ett ställe där man förfestar med "alla" svenskar som är där nästan, 7dDär kan man ha mycket kul men det stänger kl 24. Efter det finns det bl a Underground som är FULLSMOCKAT varje kväll och där tar de leg. Det finns många andra ställen bara man tar en kort promenad i kylan. Tyvärr var en del av de bra ställena abbonerade av danskar när vi var där. Annars finns det olika områden i byn som är uppdelade efter var fransmänn, svenskar, danskar m.m. går ut. Men ta bestämmt med dig ett leg! Hoppas det var någon hjälp /Jens [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val thorens
Tillbaka
Topp