Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val´Thorens
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="martinabyttner" data-source="post: 87135" data-attributes="member: 44377"><p>Ska nog inte vara ngt problem att fixa jobb om du orkar kämpa lite för det. Jag o en kompis var dör förra året o fick gå runt o fråga i 2 veckor, men sen hade vi jobb o bostad för jela säsongen- så det var det värt! Om ni planerar att köra ner o behöver ngn att dela besinpris o körning med, HÖR AV ER (0704322172)! Ska ner runt 1a dec el ngt tidigare. Har även bostad om ni vill hyra för första veckan el så... Ska Hotellet heter Le Corotel förresten...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="martinabyttner, post: 87135, member: 44377"] Ska nog inte vara ngt problem att fixa jobb om du orkar kämpa lite för det. Jag o en kompis var dör förra året o fick gå runt o fråga i 2 veckor, men sen hade vi jobb o bostad för jela säsongen- så det var det värt! Om ni planerar att köra ner o behöver ngn att dela besinpris o körning med, HÖR AV ER (0704322172)! Ska ner runt 1a dec el ngt tidigare. Har även bostad om ni vill hyra för första veckan el så... Ska Hotellet heter Le Corotel förresten... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Val´Thorens
Tillbaka
Topp