Val Thorens

Val Thorens
har varit har nere sen 3dec och naturligtvis akt skidor under jul och nyar i ar... det var fullt av turister som inte vet hur man aker skidor som skrapar fram sten och is, parken var stangd men offpisten var ok trotts att det inte kommit riktigt mycket sno annu lite halv dump med ett par decemeter tva ganger nu efter, men den smalter lite val fort bort. men den ar pa vag sa jag haller tummarna for nagot riktigt snodump nu snart en sak ar saker det kommer om inte annat sa till feb.och da ar det ju 2manader kvar for mig har nere sa talamod ar ett nyckel ord just nu
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp