Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val Thorens
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="trissan" data-source="post: 257305" data-attributes="member: 64244"><p>har varit har nere sen 3dec och naturligtvis akt skidor under jul och nyar i ar... det var fullt av turister som inte vet hur man aker skidor som skrapar fram sten och is, parken var stangd men offpisten var ok trotts att det inte kommit riktigt mycket sno annu lite halv dump med ett par decemeter tva ganger nu efter, men den smalter lite val fort bort. men den ar pa vag sa jag haller tummarna for nagot riktigt snodump nu snart en sak ar saker det kommer om inte annat sa till feb.och da ar det ju 2manader kvar for mig har nere sa talamod ar ett nyckel ord just nu</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="trissan, post: 257305, member: 64244"] har varit har nere sen 3dec och naturligtvis akt skidor under jul och nyar i ar... det var fullt av turister som inte vet hur man aker skidor som skrapar fram sten och is, parken var stangd men offpisten var ok trotts att det inte kommit riktigt mycket sno annu lite halv dump med ett par decemeter tva ganger nu efter, men den smalter lite val fort bort. men den ar pa vag sa jag haller tummarna for nagot riktigt snodump nu snart en sak ar saker det kommer om inte annat sa till feb.och da ar det ju 2manader kvar for mig har nere sa talamod ar ett nyckel ord just nu [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Val Thorens
Tillbaka
Topp