josh
Aktiv medlem
Val Thorens
Var toppen vecka 10. Snöade två dagar och resten sol/halv soligt. Åkningen var super och det var lätt att hitta orörda offpiståk. För er som gillar afterski kan jag rekommendera den danska afterskin på Cafe Snesko. (Ligger i svängen) Fruktansvärt bra drag och mycket trevliga människor!
Postmann Per i sin bil og sin lile katt Emil...
Postmann Per i sin bil og sin lile katt Emil...