Val Thorens

josh

Aktiv medlem
Val Thorens
Var toppen vecka 10. Snöade två dagar och resten sol/halv soligt. Åkningen var super och det var lätt att hitta orörda offpiståk. För er som gillar afterski kan jag rekommendera den danska afterskin på Cafe Snesko. (Ligger i svängen) Fruktansvärt bra drag och mycket trevliga människor!

Postmann Per i sin bil og sin lile katt Emil...
 
Val Thorens
låter dunderbart, tror du det håller sig till V.16 eller är det ngn som har några egna upplevelser att dela med sig om?!? någon som kanske ska dit samtidigt och med samma resebolag, ska dit med Lion Alpin...
// Niko
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp