Val Thorens.

HenkeOchSebbe

Ny medlem
Val Thorens.
Vi är intresserade av att höra säsongares olika synpunkter om Val Thorens...

Skidåkning/snowboard?

After Skii?

Fest? Tröttnar man på stället eller kan man festa där i 3 månader utan problem?

Andra upplysningar vore också gutt...Hur man kan fixa boende exempelvis.

Stort tack på förhand

/S&H
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp