Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vald'Isére [2006-11-25] - [2007-05-09]
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AnotherLife" data-source="post: 214281" data-attributes="member: 48870"><p>Tjenare mors o go dagens!</p><p></p><p>Det finns fortfarnde en plats kvar i vår lägenhet!</p><p></p><p>De flesta åker ner till säsongsstarten den 25/11 men det går givetvis att komma ner senare osv. Kostnaderna ordnar vi därefter...</p><p></p><p>Vi 6 som redan är med i lgnheten är delvis helt nya för varandra... åker ner för att träffa nytt folk, nytt land, sköna berg, massor av snö och annat lajbans. </p><p></p><p></p><p>Over and out</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AnotherLife, post: 214281, member: 48870"] Tjenare mors o go dagens! Det finns fortfarnde en plats kvar i vår lägenhet! De flesta åker ner till säsongsstarten den 25/11 men det går givetvis att komma ner senare osv. Kostnaderna ordnar vi därefter... Vi 6 som redan är med i lgnheten är delvis helt nya för varandra... åker ner för att träffa nytt folk, nytt land, sköna berg, massor av snö och annat lajbans. Over and out [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vald'Isére [2006-11-25] - [2007-05-09]
Tillbaka
Topp